vrijdag 15 juli 2022

The Chicago Seminar 2022 tekeningen

 Inmiddels heb ik alle tekeningen gefotografeerd en de groepsfoto is ook verschenen.


Ik sta rechts met hoed.

Iemand had mij getekend.

De tekeningen van de workshop van Anna Rappapard en Joann Harling




Daarna kwam de workshop van Tomoko Tanaka met erg nuttige tips over perspectief. Haar workshop was erg methodisch opgezet.

Dezelfde plek in Washington Square Park met zicht op Delaware Street.



Als laatste had ik een workshop van Jenny (Jing) Zhang, die ik 3 jaar geleden ook al ontmoet had. Haar workshop was getiteld: Less is more. Je hoeft niet een heel gebouw te tekenen om toch een indruk ervan te geven. Al met al was het heel leerzaam. Ik vond het alleen jammer dat er geen Drink and Draw momenten waren, maar men is hier nog erg bang voor Covid, dus alleen goed geventileerde ruimtes en in de buitenlucht. De venue was in de Pallet and Chisel Academie, waarvan nog een foto.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit Marike, mooie reis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dab
      Dank je, ik probeer nog meer te tekenen, maar het is hier in Delaware erg broeierig, dus ik zit nadat ik in de morgen ergens teken, het meest voor de airco 😉

      Verwijderen