vrijdag 8 juli 2022

Chicago 2

 Jelle heeft me na de wandeling met de hond rond de jachthaven, achtergelaten bij de Hot Dog stand, waar ik woensdag ook zat en in mijn kleine schetsboekje had getekend. Ik wilde de tekening iets groter maken met alle klanten erbij. Er staan daar 2 mensen in een heel klein warm hokje en de verdiensten gaan achter elkaar door. Het is een prima plek, vlakbij het Aquarium en het Field Museum (waar ze de dinosaurussen hebben). 


's Middags tekening uitgewerkt

Aan het einde van de middag zijn we naar de Farmers Market gegaan, waar een jazzband speelde. Ik ben daar even bij gaan zitten om een schetsje te maken, maar daar was niet echt tijd voor.

's Avonds eten bij de Chicago Yacht Club. Vanmorgen ben ik naar de overzichts tentoonstelling van Cezanne geweest. Hierbij het schilderij dat ik het mooiste vond. Waarschijnlijk heb ik de komende dagen niet veel tijd om dit blog bij te houden, want morgen begint het Seminar. Ik zal daar dan later verslag van doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten