donderdag 7 juli 2022

Chicago Seminar

 

Na 3 jaar ben ik weer op het vliegtuig gestapt om plas over te steken.The Chicago Urban Sketchers organiseerden hun jaarlijkse Seminar op de verjaardag van mijn zoon, dus 2 vliegen in 1 klap. 

De reis zelf was ‘uneventful’, maar oh boy, wat maken ze het je moeilijk op de vliegvelden. Ik ben natuurlijk al van een bepaalde leeftijd en het gebruik van een wandelstok staat niet raar en ik heb daar dan ook flink gebruik van gemaakt. Aangekomen in Chicago stond een rij van hier tot Babylon door het hele gebouw om door de douane te gaan, maar na een poosje werd ik met mijn stok opgemerkt en in de rij met de rolstoelen gezet. Daardoor stond ik in no time in de bagagehal tegelijk met mijn koffer.

Gister ben ik de omgeving waar Jelle woont gaan verkennen. Hij woont vlak bij een park dat aan het meer ligt. Het Fieldmuseum met de T-Rex, het Aquarium en he Observatorium zijn daar te vinden. En natuurlijk de verplicht hot dog stands. Een Chicago specialiteit.


De dag werd afgesloten met een kreeftdiner in de Chicago Club, en vanaf het dakterras het vuurwerk op de Pier.

1 opmerking:

  1. Wouw Marike wat een avontuur! En al gelijk weer aan het tekenen..

    BeantwoordenVerwijderen