maandag 31 oktober 2022

Opdracht afgeleverd

Afgelopen zomer was ik op het Chicago Urban Sketchers Seminar (zie posts hier onder). Na een week in Chicago ben ik door gereisd naar Delaware en heb daar het strandleven in Lewes en South Bethany getekend. Daarna ben ik nog een paar keer met een zeilschip op het wad geweest. Met de Senta en de Mars heb ik de eilanden Schiermonnikoog, Ameland, Vlieland en Terschelling bezocht. De resultaten zijn op mijn FLICKR site te bekijken.

Thuis gekomen ben ik begonnen aan het schilderij van het huis van Stans. Stans heeft een leuk huis op het Veeartsenij terrein, aan het eind van de Biltstraat in Utrecht.

In mei had ik al een tekening gemaakt.



14 oktober was het schilderij af. Olieverf op linnen, 40 x 50 cm.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten