woensdag 27 april 2016

Carrer Molina en El Portal

Vandaag heb ik de tekening afgemaakt die ik gister was begonnen. De contrasten waren 's ochtends al erg mooi in mijn eigen straat. Het atelier van de Fundatie staat namelijk in de Carrer Molina.
begonnen met potlood, daarna bister, fineliner, aquarel en droge pastel, 15 x 20 cm.
Vandaag was er minder zon en het bleef de hele dag wat heiig. Ik was op mijn dagelijkse wandeling rechtstreeks naar El Portal gelopen. Een overgebleven poort uit de 14e eeuw toen Callosa d'En Sarria nog beschermd was door een muur. JM had me op de eerste dag dat ik hier was deze poort al laten zien. Het lukte me echter steeds maar niet om hem terug te vinden. Ik vond dat deze poort zeker in mijn verzameling moest komen.
Zo langzamerhand is de logica van het dorp wat duidelijker geworden en ik liep er dus rechtstreeks naar toe.
bister met rietpen, fineliner, vulpen en droge pastel, 22 x 30,5 cm.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten