woensdag 6 april 2016

Callosa-Carrer Selesos

Vandaag een wandelingetje gemaakt door het dorp. Met mijn handige Field Easel Art Bag kan ik in principe overal staan te tekenen. De klep van het tasje kan ik op ingenieuse wijze omhoogklappen en vastzetten. Daarop kan mijn tekenboekje rusten. Het mapje met pennen en brushpens kan ik met klittenband vastmaken op de band van het tasje. Verder heb ik een napje voor water dat ik aan mijn schetsboekje kan schuiven Niet dat ik er echt handig in ben. Het napje (met water) viel 2 keer op de grond en 1 keer over mijn schetsboek. Ik gebruik een fineliner met wateroplosbare inkt, zodat het geheel nogal besmeurd raakte.
Enfin, in mijn tasje heb ik ook keukenpapier, zodat dit soort ongelukjes snel gedept kunnen worden. Maar thuis toch nog wel bijgewerkt...
Fineliner, aquarel, droge pastel, witte gelpen en grijze Koi Watercolor Brushpens, 20 x 15 cm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten