donderdag 7 april 2016

Altea-Plaza de la Iglesia

Vanmorgen naar Altea geweest. Ik had fixatief nodig. Altea heeft een kunstacademie en dus ook een paar winkels met kunstenaarsmaterialen. Ik zat al vroeg op het plein voor de kerk en langzamerhand kwamen de busladingen met voornamelijk bejaarden, die allemaal in de kerk moesten kijken. Ik heb zelf ook nog even gekeken, maar vond het niet echt bijzonder. Aan de buitenkant waren nog wel een paar mooie, blauw glanzende keramieken koepels.Ik had gezelschap van een hond en diverse katten. Uiteindelijk belandde ik op het terras wat ik hier getekend heb. Altea is wat opgepoetst. Een echte badplaats met een prachtig uitzicht op zee. Veel appartementgebouwen
fineliner, aquarel, Watercolor Brush Pens, witte gouache en droge pastel. 15 x 20 cm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten