dinsdag 31 augustus 2021

Filmpje en exposities

Begin mei werd ik door een vriend, die als vrijwilliger bij Utrecht Oost filmreportages maakt gevraagd, of ik zin had om mee te doen aan een serie over kunstenaars uit Utrecht Oost. Dat is dan een onderdeel van Oosterlicht, de talkshow van Podium Oost TV. Podium Oost TV heeft een eigen YouTube kanaal waar je je op kunt abonneren.

Het is een heel aardig filmpje van 3 minuten geworden en gaat over mijn activiteiten als Urban Sketcher. Gemaakt door Fred Wittenberg, interview en Henk Mos, camera.

 
Daarna werd ik uitgenodigd om het werk dat ik de afgelopen anderhalf jaar in Utrecht Oost heb gemaakt, bij Podium Oost te komen exposeren. Vanwege de pandemie kon ik natuurlijk niet meer op reis en heb de nabije wereld om mij heen vastgelegd.
Ik maakte wandelingen voornamelijk langs de singel en in het Wilhelminapark. Altijd met een schetsboekje bij me. Soms was het te koud om lang ergens te zitten en dan werd het een klein schetsje. Andere keren nam ik alle tijd en werd de schets ook groter.
Zondag 5 september om 16 uur is de feestelijke opening van deze tentoonstelling. Ik laat voornamelijk origineel werk zien op losse vellen gemaakt; de schetsboeken zijn op verzoek in te zien. 
De tentoonstelling duurt t/m 29 oktober en is op werkdagen van 9 tot 5 uur  te zien.
Voor meer informatie: https://www.podiumoostutrecht.nl



Atelierroute

Vorig jaar was het weer tijd voor de tweejaarlijkse Atelierroute Utrecht. In de eerste instantie werd het toen wel georganiseerd, maar uiteindelijk toch afgezegd.
Het ziet er naar uit dat het dit jaar wel door gaat en ook ik stel mijn atelier/woning open. 

zaterdag 9 en zondag 10 oktober 2021 van 12 tot 17 uur



Geen opmerkingen:

Een reactie posten