maandag 21 juli 2014

Poppenwier 2014, het resultaat


Voorlopig is het weer voorbij. Ik heb me een slag in de rondte gewerkt. We hebben een hittegolf gehad en sluiten nu af met een hele dag druilregen. Het maakt niet uit. Hier is het resultaat:
Albadawei brug, 40 x 50 cm. acryl op doek

Bangafeart, 50 x 40 cm. acryl op doek

Bangafeart, avond 30 x 40 cm. olieverf op doek

Bij de Bangafeart, zomer 40 x 50 cm. acryl op doek

Ingwert april, 40 x 30 cm. olieverf op doek

Patronen, 40 x 30 cm. olieverf op doek.

Ingwert zomer, 30 x 40 cm. olieverf op doek
Vanavond ga ik bij Jan en Nanda eten, hier in het dorp, Morgen opruimen, wassen, poetsen en auto inruimen en daarna weer naar huis. Woensdag pak ik mijn koffer en donderdagochtend vlieg ik 1e klas naar NY voor beachparties en misschien nog wat schilderen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten