vrijdag 29 juli 2016

Urban Sketchers Symposium

Van 27 tot 31 juli ben ik op het Urban Sketchers Symposium in Manchester, een uurtje vliegen van Amsterdam. Op woensdag was de registratie en de eerst Sketchwalk. Ik was een uur eerder dan de afspraak al naar de plek gegaan Dukes Lock 92, een sluis in het kanaalstelsel, bedoeld voor narrowboats. Terwijl ik daar was, ging er inderdaad een boot door de lock.

Narrowboat wordt door de sluis geloodsd, de man met rode T-shirt is de schipper.
Uiteindelijk had iedereen (474 deelnemers) zich aangemeld voor het symposium en was naar Castlefields gegaan voor de eerste Sketchcrawl (dit is de brug die op mijn eerste tekening staat).
Dit was de foto van de eerste tekening. Nadat ik de tweede had gemaakt was het zo druk dat ik hem eigenlijk meteen gesmeerd ben. Er gingen mensen voor en bijna op mij zitten en dat werd me wat te gortig. Ik ben dat ook later niet meer mee geweest met een algemene sketchcrawl..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten