zondag 26 april 2015

Opening expositie Galerie Oosthem en Reflectie


























Afgelopen donderdag heb ik het werk naar Galerie Oosthem gebracht en ben daarna weer naar Poppenwier gegaan. Naast alle schilderijen voor de expositie was er ook nog plaats voor doeken en olieverf. Celine heeft haar garage verbouwd tot atelier, dus snel ezels gehaald die elders in het dorp geparkeerd staan bij vrienden en dit schilderij opgezet. Het onderwerp is: Reflectie. Een beeld dat ik een paar jaar geleden heb gezien in een sloot bij Oranjewoud. Dit schilderij wordt dus gemaakt n.a.v. beelden die ik als "glimps" heb gezien en de schetsen die ik naar die herinnering heb gemaakt. Vrijdag heb ik de opzet gemaakt en wacht nu tot de onderlaag enigszins gedroogd is. Vanmorgen bleek het droog genoeg te zijn, maar nu eerst komt de opening van de expositie in Oosthem.

Vanmiddag om 3 uur is de opening, morgen kan ik pas weer verder schilderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten