donderdag 4 augustus 2016

Manchester Post Symposium

Op 31 juli (de dag na het symposium) vloog ik pas aan het eind van de middag terug.
 Ik ben daarom eerst nog in de buurt van mijn verblijf in het 'Student Village' gaan rondwandelen. Ik zag bekende gezichten van sketchers zitten bij Oxford Station, maar ik ben het vroegere industriegebied ingelopen.
De oude fabrieken zijn voor een groot deel verbouwd tot appartementen en daar tussen staan hypermoderne gebouwen. Een mooi contrast. Zo nu en dan zie je een enorme toren, een oude schoorsteen die men heeft laten staan. Deze schets heb ik thuis nog wat bijgewerkt
In de middag heb ik de trein van af Oxford Station naar het vliegveld genomen. Ik wilde gaan oefenen op mensen in gebouwen. Daar kom je op het vliegveld genoeg van tegen.

Goodbye Manchester, het symposium van de Urban Sketchers is volgend jaar in Chicago...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten