vrijdag 8 juli 2016

Warm!

Om een uur of 4 zijn we naar het strand gegaan en we zijn vlak bij het water gaan zitten om wat af te koelen. Ik heb nog tot mijn knieen in zee gestaan. Niet verder, want het was moeilijk mijn evenwicht te bewaren. Ik ben lekker naar de zee en de zwemmers gaan kijken. Die branding blijft fascineren, hoe dat rolt en heen en weer gaat. Hoe het aan komt zetten en of het de mensen die echt vlak bij zijn gaan zitten, overspoelt...
Die twee rechts zijn Jelle en Matt.
Vandaag was een erg warme en vochtige dag. Ik wilde onderstaande tekening van het huis in Connecticut nog afmaken en ben dat vanmorgen in de tuin gaan doen. Deze tekening is voornamelijk in aquarel en bister gedaan en later bijgewerkt met fineliner en een witte pastelpotlood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten