zaterdag 9 juli 2016

Townhall South Bethany

Nancy moest een paar dagen geleden op het stadhuis zijn en dat was aanleiding om daar ook echt eens te gaan kijken.
Het stadhuis en het politiebureau liggen vlak naast elkaar en de versieringen van de Fourth of July waren nog niet weggehaald. De hele tijd dat ik daar was, gebeurde er eigelijk niet zoveel. Zo nu en dan kwam er iemand per auto of op de fiets. De rode auto op de voorgrond bleef gelukkig de hele tijd staan. De agenten van het naastgelegen politiebureau kwamen en gingen (per auto). Ik denk dat ze me wel in de gaten hielden, maar ik zat braaf op mijn krukje in de schaduw bij een mededelingenbord. Het was 31 graden en na 2 uur kwam de zon op mijn schaduwplekje. De enige persoon die mij aansprak was een gemeenteambtenaar die vroeg of ik hem er ook ingetekend had. Ik ben begonnen met potlood om het perspectief goed te krijgen, daarna fineliner en thuis (bij de airco) heb ik de tekening ingekleurd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten