donderdag 23 juni 2016

Standplaats Stamford CT

Dinsdag (21 juni) ben ik in het aanpalende bos gaan zitten en heb een poging gedaan, het licht door de blaadjes te vangen... Woensdag af gemaakt. Bister, aquarel, witte gel pen en droge pastel, 21 x 30 cm Het ziet er naar uit dat ik niet elke dag een tekening kan maken. Donderdag gaan we naar Vermont (Green Mountain National Forest) en daar zal ik meer bomen kunnen tekenen.
potlood op 'letter' formaat
Maandag 20 juni zijn we van South Bethany naar Stamford gereden. De ochtend begon wat raar: ik had net mijn koffer gepakt, toen Jelle ons allemaal het huis uit wilde hebben: de brandweer stond met alarmlampen aan rondom ons huis. Er bleek een gigantisch gaslek in de straat te zijn, 2 huizen verderop. Snel met hond en al in de auto gestapt en voor ontbijt naar Mc Cabe's gereden, want daar is het terras ommuurd en je mag er met hond zitten. Jelle deed zijncoference call, Nancy bestelde on-line nieuwe deurmatten en had voor mij een potlood en een papiertje voor mij geregeld zodat ik een schetsje kon maken. Ik had gister geen zin om het verder uit te werken.
Toen we om 12 uur nog geen harde knal hadden gehoord, zijn we weer terug gereden. We konden de straat niet in, maar via de achterburen konden we onze bagage naar de auto brengen en op weg gaan naar Connecticut. Men was inmiddels een diep gat aan het graven om het gaslek aan te pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten