donderdag 19 maart 2015

Mapping the village-het dorpsplein

De zon scheen, maar er is nog steeds een koude wind. Mijn avontuur van gisteren is uitgelopen in een fikse verkoudheid. Als je zo zit te tekenen merk je dat niet zo, totdat mijn vingers niet meer willen en ik geheel verkleumd ben.
Dit is het dorpsplein van Poppenwier. Links is de kerk met het kerkhof er omheen en rechts staat de oude bakkerij. Die is al jaren geleden omgebouwd tot woonhuis, maar de oven zit nog in de keuken. Morgenavond eet ik daar, want het huis is van vrienden.
Het dorpsplein is zo'n 60 vierkante meter.
De tekening van vanmiddag heb ik net thuis ingekleurd. Ook de tekening van gister heb ik een beetje ingekleurd, daarom doe ik hem er nog even bij.
Naast het kerkhof zittend klinkt er onafgebroken het gekras van kraaien. Zij nestelen in de buurt. Wel erg toepasselijk voor deze omgeving.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten